22 stycznia 2019

SimulTrain

SimulTrain®

Program symulacyjny

do zarządzania projektami - umożliwiający szybkie przyswojenie technik zarządzania projektami. W ramach symulacji czteroosobowe zespoły zarządzają wirtualnym projektem.

Realne środowisko

W trakcie symulacji grupa napotyka bardzo różne sytuacje, wymagające podjęcia szybkich decyzji. Uczestnicy uczą się w ten sposób pracy w zespole i wspólnego podejmowania decyzji. Każdy z uczestników ma przy tym ściśle ustaloną rolę:

  • motywowanie pracowników
  • kontrolę jakości
  • kontrolę kosztów
  • kontrolę harmonogramu

Po zakończeniu symulacji uczestnicy będą potrafili:

  • zaplanować zasoby niezbędne do realizacji projektu,
  • wykorzystać narzędzia do zarządzania projektem,
  • nadzorować przebieg projektu,
  • podejmować decyzje grupowe, także w warunkach stresowych,
  • odpowiednio reagować w sytuacjach typowych dla zarządzania projektem.
Top

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close